Godkänd! - Wohoooo

GodKväll!
Är faktiskt påväg i säng! Så trött att jag vet varken ut eller in . . .
Ska bli skönt att lägga huvudet på kudden - HEMMA - i sin egen säng!
Blev dåligt sovet nere i Stockholmo.....nervig över allt man skulle få att stämma, takter hit och dit, koreografin, "show", Träningsmagi!
Men måste säga att FÖRBANNAT roligt har jag haft det! En av de bättre helgerna på länge! Men samtidigt var det hur underbart som helst att komma hem inatt och krypa ner hos mina två♥ Vilken Kram jag fick! Åhh...

Ja....idag har det inte blivit någon träning...funderade på att ut på en kortare löpsträcka, men det får nog vänta tills på onsdag! Skulle faktiskt vara skönt med en löptur och få springa bort lite mjölsyra i benen! Ja, på Onsdag blir det!
Imorgon väntar ett Pump-pass på hemmaplan! Kan ju säga att jag blev Godkänd på utbildningen! -Wohoooo-
Men.....jag kommer börja skugga så smått innan jag ställer mig där uppe på scenen själv!
Innan jag ställer mig där själv så vill jag ha koll på hela koreografin....har satt upp som mål att jag ska ha den sittandes i ryggmärgen inom 2 veckor! SÅ DÅ NI! =)
Och dessutom MÅSTE jag känna att takten sitter! Har faktiskt hittat mitt eget hemliga vapen =) *blinkblink*
Ja, som sagt, inte riktigt ännu, men inom en mycket snar framtid kommer jag stå där framme och hojta, showa, PUMPA JÄRNET!

Ja, nej, nu har jag använt alla mina krafter till att skriva detta inlägg.....så får hoppas att jag ens tar mig till sängen!
Imorgon väntar jobb + att jag imorgon ska börja spåna på min framtid! Yeah!

Svar till Idisen =)
Komma antagligen ska in till Östersund något nästa vecka...jobbar hela denna, och i helgen väntar jakt...
Men hör av mig via the mobile, vid om och när isf!
KRAMEN PÅ DIG!

Till Er andra säger Jag God Natt och på Återseende!


*Kramen*

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej hej! Hörru...du verkar ha hittat din grej?!! =) Kanon!! Det kommer att gå jättebra för dig när du står där framme & peppar =)

Stora kramen till dig från lilla ja

2008-10-21 @ 09:06:38
URL: http://cinahsspace.blogspot.com
Postat av: Anonym

Well done Ellen! Måste ju kännas skitkul de där! Hoppas att jag hinner vara med på ett pass som du kör då innan jag åker. Vet du när du ska börja köra? Kram

2008-10-21 @ 14:29:01
URL: http://kulanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0