ingen bra dag!

Nej tyvärr....jag är grinig, sur och lättretlig.....
Känns som om jag inte sovit en blund inatt....syns på ögonen om inte annat . . . =(

Härligt mör i kroppen är jag iaf efter gårdagens två träningspass!
Blev en riktig tungkörare på spinningcykeln och sedan ett lättare Pump-pass!
Är faktiskt riktigt taggad vad gäller utbildningen nu! Ska bli skoj att åka ner och Pumpa gärnet! Men innan väntar tävlingar!
Åker nämligen ner till Sthlm även på fredag, 25-Manna går av stapeln och jag ska vara med och löpa 24:e sträckan.

Nej....dags att återgå till jobbet......mer update när jag kommer hem! Förhoppningsvis har jag blivit ännu tröttare och har ingen ork att ens vara grinig och sur längre då!

Kramar på Er!

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Kan man vända blommorna framåt kanske?

I

2008-10-07 @ 22:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0