Detta är Trevligt!

Få höra från alla möjliga håll =)

MEN SKA TJURA PÅ ETT TAG TILL!
FÅR SE HUR MÅNGA SOM VÅGAR VISA SIG *ler*


Nu blir det natten för Eleonore - Imorgon börjar JAKTEN!!!

Kvart över fem imorgonbitti kommer Eleonore stå klar och redo för att hämtas upp - då bär det iväg!
Klockan är ställd på halv .... hmm .... kvart i fem...  Då börjar pipet!
Men som sagt....är någon av Er vaken....ni är varmt välkomna att aningen ringa och väcka mig eller skicka ett litet meddelande =)
En pling är nog säkrast...

Men som sagt....Mer update om det får bli vid ett senare tillfälle!

Nu blir det natten!
Kramen och Hej

Kommentarer
Postat av: Lena

Detta ä ju orättvist.....! Här nere sitter jag o tycker synd om mig själv för att jag för 3:e!!! året i rad inte har möjlighet att åka hem för att jaga osså ska du ut i morgon.. blir inte alla avundsjuk!!! Fast det finns en..liiiiten fördel.. jag slipper de tidiga mornarna...men om det nu är älg ( vilket jag förmodar) du skall ut o passa på... så hopppas jag ni får jaktlycka... själv sitter jag med "martinilycka" ikväll o ska nu "krypa" ( så illa är det inte ) till kojs! Har önskningar om att få komma upp till oktoberjakten... o som

det verkar kommer det kanske att bli så då tankarna att flytta hem nu är stora =0) Somna inte på passet, då vet man aldrig va man missar ;0)

// Kram L

2008-09-07 @ 00:34:39
Postat av: Anonym

Hur gick det, blev de nån fångst? :D

2008-09-07 @ 18:21:43
URL: http://virred.blogg.se/
Postat av: sandra

Hallojs. Jag brukar kika in o se vad gamla polare har för sig, i detta fall du =) Så då vet du en tills om brukar kika in då å då..

Kramen

2008-09-08 @ 10:48:24
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0