Go´Kväll!

Ja....många meningslösa inlägg har det blivit idag....kanske därav ingen respons!? Hmm...
Har iaf precis ätit.
Kvällen till ära bjöd jag på en riktigt suverän middag!

Helstekta kycklingfiléer, fyllda med mozzarella, pesto och soltorkade tomater
Ungstekt potatis
och till detta en kall ört youghurtsås!


Otroligt smarrigt.
(Det serverades även en flaska vin till =) Vitt.....jag har som sagt väldigt svårt för det där röda vinet...

Ja...nej det var en riktigt god middag! Tänkte mig bara en snabbare upd här och sedan ska jag hoppa in i duchen.
Blir en lång och skön dusch, peela, inpackningar hit och dit, en omgång silvershampoo i håret....hmm...japp....tror till och med att jag ska lägga mig en ansiktsmask och bara njuta av att det är en helt ledig och skön onsdagskväll tillsammans med min Karl och Harry!
Ska spendera resten av kvällen framför tv;n....IDOL och Vem kan slå Filip & Fredrik står på schemat =)
Får se om det blir någon större upd senare....men svårt att tro det...blir nog sängen och falla tungt med huvudet mot kudden när klockan passerat 22 snåret...
Vi får väl se!

Jo...har iaf tränat idag med...NU har man kommit igång....känns förbannat skönt på ren svenska!
Idag blev det en spinningpass....körde igenom passet jag ska köra imorgonkväll. Får hoppas mina deltagare tar det med en nypa salt =)
Blir väl....."ÄH.....NU KÖR VI!!!!".....tillslut kanske!?
Nej...jag tror det kommer gå bra!
Ska kika igenom mina fusklappar en gång till innan jag släcker ögonen... *ler*

Lite besviken att det inte blev någon kajaktur idag....tror och hoppas på en imorgon! JAPP!!!



Många Kramar på Er Alla iaf!


Kommentarer
Postat av: sandra

jädrar, tycker nyss ja va in o kika på din sida, men jösses va inlägg du hunnit med.. =) allt väl? Kram

2008-09-17 @ 23:25:32
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0