Länge sen sist nu...

Jag lever! och mår toppen!! Jag har helt enkelt inte haft intresse av sitta vid datorn mer än nödvändigt... Räkningarna är ju dock ett ont måste...
Varför jag inte bloggat beror kanske lite på att jag har inte riktigt hittat rätta vårkänslan här på bloggen...Skulle vilja ändra layouten men....fantasin tryter....och därav bloggtorka!
Någon som skulle vilja ge sig på min blogg!? Ändra den!? Göra den mer VÅR-lik!?
Du är varmt välkommen!!

Jag har hunnit med mycket sen sist iaf....bla....
Fått nya bilder på vår lilla prinsessa :) (inte länge kvar nu innan hon kommer vara hemma hos oss och kasta bajskorvar! Nästa fredag får vi träffa underverket!!)
Blivit förkyld....varit förkyld....blivit frisk.....
Vart ner till Skåna och sprungit 10-MILA (Orienteringen gick väl hyfsat...men man hade inget riktigt löpsteg tyvärr...
Trött i kroppen efter min förkylning...men nu är man förhoppningsvis på G igen!)

Men som sagt...just nu hägrar bara Mynta!
Snart har Harry sin lilla tuss här hemma! Han som längtar SÅ! :)
Se bara...


(Foto Kate Johnson, Night Ninja´s Kennel)
Harry kommer ju bli kär med detsamma♥
Hon är ju så vacker!

(vill inte skriva mer nu....vill avsluta med dessa vackra bilder och låta Er bli riktigt riktigt avundsjuka!)
Tänk ...Jag har Harry♥ 
den grymt snygga och ..... så ska jag få en till...ett underverk!

KRAM på Er Alla


Kommentarer
Postat av: Victoria

men guud, JAG är kär! Fy så söt hon är!!!

2009-04-21 @ 10:36:15
URL: http://virred.blogg.se/
Postat av: Victoria

Vi ska till Grekland, Skiathos heter det =)



Åh, men OM ni åker anmäler jag mig som frivillig huvvakt :D!!

2009-04-21 @ 15:24:39
URL: http://virred.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh, vilken söt liten tjej! :) Vi ser fram emot att få träffa henne! Kanske en blivande lekkamrat till Jaffa? ^^,

2009-04-24 @ 12:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0