På plats och snart i säng!

Japp....då har man landat....Sitter här på bädden och lånar systers dator - great!
Start imorgon blir 11.12 . . . .ni som undrar :) Håll tummarna!
Banan är kort....men vem vet vad som händer....hmm....länge sedan man var på kartan. Lite nervös!
Men roligt skall det bli!

Just nu måste jag säga att det känns riktigt bra att bytt klubb, mycket trevligt folk!

Nej...dags för sängen...ladda batterierna inför imorgon!

(Ida.....hota med middag du - Jag kommer tjejen! Jag vet...jag borde f*n ta och skärpa till mig! Har faktiskt inte varit in på länge nu :( Men jag kommer!)

Puss till mina karlar där hemma . . . Ni andra får stora Kramen!

(lite besviken dock på antalet comments :( Hotar fortfarande med stryk!!!)

God Natt


Kommentarer
Postat av: En Man Kort

Trevlig blogg!

(Nu slipper man stryk i alla fall)

God Natt och sov så gott! :)

2009-04-03 @ 23:01:02
Postat av: En Man Kort

Trevlig blogg!

(Nu slipper man stryk i alla fall)

God Natt och sov så gott!

2009-04-03 @ 23:02:29
Postat av: Sandra

Jag är inne och kikar för jämnan :)

Hoppas helgen blir fin

2009-04-04 @ 11:00:39
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Victoria

Hah, borde jag bli rädd eleonore? ;)

Hoppas de gick bra idag, de tror jag det gjorde!

2009-04-04 @ 17:53:40
URL: http://virred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0