Solig Söndag

God Morgon... Här i Håsjö var vi uppe med tuppen nu på morgonen! Vädret ser ju strålande ut även idag! Helt underbart!
Funderar på vad dagen har att erbjuda...känns som om jag vill hitta på något skoj!
Ska duka upp med lite frukost och sedan blir det att tillbringa resten av dagen ute!
Bilen skulle ha tvättats (igen - jädra grus som ligger och blåser upp när man kör!) men ja, tvätt, både ut och invändigt!
Får se vad som hinns med....
Krattan ska fram så det kanske kikar fram någon grön gräsmatta här snart!
En rejäl storstädning skulle ha gjorts inne också...men får bli till veckan då sambo börjat jobba och jag har lite lugn och ro ;)

Nej...frukosten väntar...

Kram på Er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt, jag förstår att ni längtar som bara den!



Såg igår att jag inte bara hade ett myggbett utan snarare ca 5 stycken! Håller med dig, nu är det sommar!! =)=) Såg även knoppar på träden igår när jag gick till och från träningen, härligt!!

Kram på Dig

2009-04-28 @ 11:19:21
URL: http://prikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0