Allvar..

Nej...nu är det inget skämt längre...nu är det fullaste j*vla allvaret!
Nu j*vlar ska jag komma igång på riktigt! Jag ska visa att jag har viljan....visa att JAG KAN fastän ingen annan tror!
Imorgon kör jag igång...byggt upp ett program och nu är det bara att bita ihop!
Jag har verkligen blivit det jag aldrig trodde att jag kunde bli....förslappad...och vet ni hur det känns...
Förjävligt!
Och jag mår inte alls bra över det! Jag är grinig och sur och jävlig....och ALLT för att jag verkligen inte trivs med mig själv.
Jag älskar mina muskler...och nu vill jag fan ha dem tillbaka!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Go girl!

Syrran har tvingat mig att gå med funbeat.se

Gör det du också, så kan man heja på varandra :) Jag började min "hårdträning" förra veckan. nu jäklar!

2009-08-02 @ 22:26:57
URL: http://hannajo.blogg.se/
Postat av: Maria

Tänkte också säga att du ska gå med i Funbeat, men såg att Hanna varit före! :P

Men gör det, så har vi koll på varann. ;)

Kram på dig goding!!

2009-08-10 @ 19:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0