Nöjd..

Är jag med min nya mobil! Inget extra...bara en enkel vanlig mobil där jag kan ringa, sms.a och möjligtvis gå in på internet vid behov!
Klart man blivit bortskämd med min gamla där det var en helt annan sak när man sökte sig fram på nätet...men jag klarar mig gott och väl med denna! Varför har vi annars dator i detta hushåll!?

nog om det...
Här hemma står regnet som spön i backen...inte speciellt roligt! Men...vad kan man göra!?
Be till vädergudarna är inte direkt min starka sida!
Har därför inte gjort mycket under denna lördag! Hämtade min telefon som skrivet och har suttit och lagt in alla telefonnummer!!! (ursäkta mig nu...inga nummer följde...och jag har fyllt i dem som suttit i minnet...men siffror och jag går inte ihop...så skicka ett sms och säg vem du är!)
Mina sms har också stannat kvar i den gamla :( Surt...så nu är inkorgen HELT tom!
En korv med bröd till den som lyckas skicka första sms:et! :)
Äh...telefon snacket fortsatte .. . . sorry!

Nu då...
Ikväll är det min älskade Sambo som står för matlagningen! Han är så go♥
Jag får inte röra en fena utan ska bara ta det lungt och bli uppassad! :) Me like!

Lite tråkigt är det dock att regnet forsar ner...hade varit mysigt med en promenad i skogen med hundarna idag kände jag! Kameran har legat på latsidan alldeles för länge nu!
Känner att nya bilder måste in på `lillfan´ & Harrymannen också!

Skulle vilja göra om headern...lite mera höstlik! Men det får nog också vänta till frosten verkligen börjar visa sig här hemma på mornarna! Och färgerna skiftar från gult till orange till rött... Uscha så jag längtar!
Så otroligt roligt att vara ute med kameran i följetång då! Det blir så otroligt vackra kort!

Snart börjar älgjakten...jag längtar! Ut tidigt på morgonen - fullt påpälsad! Lurpassa sittandes på ryggsäcken, en varm kopp te i närheten, bössan laddad...och självklart - PÅ HELSPÄNN!

Sammanhängande!? Nej...men det behöver det inte vara! Jag känner att jag börjat fått tillbaka bloggintresset igen...varit väldigt torftigt här ett tag...
MEN kanske beror det på regnet att torkan lagt sig....vad vet jag!
Ska bjuda på en bild på mig själv :) Så ni får se den stora förändringen!
Som jag skrev i tidigare inlägg så har jag nu gått och blivit väldigt mörk! Jag stortrivs! (kanske inte på mornarna när man är helt nyvaken, blek och med stora påsar under ögonen...men vem gillar det!)
Vad tycks!? Tråkigt nog så fick jag kapa nästan en halv dm pågrund av slitage ;)
Men....forhoppningsvis växer det lite fortare nu då!

Annars...nej...jag tror jag avslutar där... kanske blir mer senare!
Ska gå och spöa telefonen igen i backgammon *blinkblink* - Eller...kanske Micke ;)
Jag är het!!! Vinner allt! :)

Pöss och Kram på Er!
(torftigt med kommentarer är det nu också....surt! Bättring tack!)

Kommentarer
Postat av: Paulin

Du passar jättebra i nya hårfärgen! :)

2009-08-22 @ 18:08:19
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Marie

Du är super fin i mörkt hår!! =)

2009-08-22 @ 21:36:03
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Sandra

Som sagt, du blev jättefin i nya hårfärgen!! =) jätteläckert!! :)

2009-08-23 @ 08:17:39
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Mia.

jättefin i det bruna, passar verkligen! :)

2009-08-25 @ 14:23:43
URL: http://marialinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0