order om att ta det lugnt..

Min karl♥ stod nämligen för middagen ikväll. Plankstek och MYCKET GOTT blev det!
Jag fick order om att bara ta det lugnt och sitta stilla! Kände mig nästan lite bortskämd! :)

Ja...vill ni ha lite update kanske!? Det går lång tid mellan inläggen numer... Jag har haft mycket att tänka på, dock inte speciellt mycket att göra tyvärr...
Vi trodde verkligen att vi skulle lyckas få lägenheten som vi hade på kroken...men eftersom vi inte var först i kö så ...nix...
Bättre lycka nästa gång. Men det börjar kännas surt....VI VILL FLYTTA NU!
Just nu står vi i valet och kvalet om att köpa en lägenhet....ja, vid bra pris, hyfsat läge och fräscht och fint...DÅ slår vi till!
Ja, nu står det faktiskt i en lägenhet...vi har lagt husplanerna på hyllan, tills det att vi vet HUR vi vill ha det, VAR vi vill ha det och VILKET vi vill ha!

Vad har hänt mer då... jo O-ringen har ju vart...Det blev en resa ner mot Eksjö där självaste centralorten låg, och tävlingarna utgick ifrån.
Dock börjar ju jag och undrar om orientering verkligen är rätt sport för mig... I dont think so...
Roligare var väl iaf att det gick lite bättre de två sista etapperna och jag kände mig lite bättre till mods och lite gladare...
Sista dagen kände jag iaf att jag hade koll på kartan från början till slut och då var det faktiskt roligt ute i skogen!
Min kära sambo och mina två underbara hundar kom ju ner i slutet av veckan och antagligen var det de´ som gjorde det!
När O-ringen veckan med alla sina OLIKA etapper hade nått sitt slut så flyttade jag över mitt pick och pack till Micke och vår bil och vi fortsatte resan ÄNNU längre ner :)
Vi tänkte att när vi ändå var ganska långt ner i landet och inte alls långt ifrån Myntas kennel...då åkte vi dit. Visade upp tösen Harry blev kär (bild i förgående inlägg), Ja...aldrig har jag sett Harry kramas och pussas så med någon förut...SÅÅ söta var de! Kändes jobbigt att ta slita dem ifrån varandra :(
Mynta fick iaf träffa två av sina kullbröder, varav en hon nästan hamnade i slagsmål med (lika heta i humöret tror jag) :)


Så söta! :)
Och efter besöket i Karlshamn så började vi rulla mot Varberg!...japp... när vi ändå hälsat på hos Myntas mamma...ja, då avr det inte mer än rätt att Harry skulle få träffa sin kära mor.
Tyvärr har jag inga bilder från detta möte...men inväntar från Marie.
Så jag hoppas de dyker upp snart så jag kan lägga in något!

Ja...hade egentligen tänkt lägga in lite andra bilder också...men jag tror nästan det får räcka med denna :)
Ska avsluta kvällens inlägg med en `Mynta film´
Förstår ni nu när jag säger att hon är något utöver det vanliga....
För inte nog med detta...
Vet ni vad lillfan gör!?...
*Käkar vattenmelon till förbannelse!
*dricker jordgubbssaft
*äter Granny smith äpplen
MEN....det fränaste av allt...
*LIGGER PÅ SPIKMATTAN!!!

Ja...håll till godo...så blir det säkert mer imorgon!
Kramen och Godnatt på Er
...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0