Mästarnas Mästare!

Ja...vad vore programmet utan Wassberg!? Ingenting! Skägget och det där finurliga i blicken behövs!
Thomas Wassberg är en av mina absoluta idoler genom tiderna!

Och Han är även anledningen till att jag varje tisdag har något jag följer utan snack! Livrädd satt jag förra tisdagen när han blev vald till nattduellen...men ju längre in på duellen det gick ju säkrare blev jag på att Wassberg skulle bli kvar!
"Samma känsla som att sitta på pass"
MEN...ikväll blev han vald igen....rädd återigen...mest bara för att....ska han lyckas ännu en gång!?
VAD tro ni han gjorde! HAN TOG HEM NATTDUELLEN UTAN PROBLEM!
Inget snack om att det var tråkigt att Gunnarsson åkte ut...Hade gärna sett henne kvar ett tag till...Igelström eller Moström hade kunnat packa sina väskor ist... Kämparglöd vill vi se!
Ja...Jag skrek iaf värre nu när Wassberg fångade svärdet än jag någonsin gjort vid svenskar i strid om OS ell. VM-guld!
Det blir alltså Mästarnas Mästare för mig även nästa tisdag!
SÅ GÖTT!

Nej...vad mer....bloggen går under extrem makeover....Ännu har jag inte fått till det som jag vill...
Flikarna upp under headern ska var länkar.... Men något är det som jävlas.... Jag hittar inte vart jag lägger in/sparar det jag vill ska länkas...
Jaja....någon villig själ som har lust att hjälpa!?

Nej...nu blir det snart natten...ska lägga mig framför tv;n en stund och sussa gott. Väntar på Sambo♥ som är påväg hem från Ö-vik.
Hockeyn gick käpp rätt åt ......
Hmm...

Nej nu....dags att stänga ner burken!

Kram och Hej

Kommentarer
Postat av: ` iѕαвeℓℓα мαℓмвσяg

Fin blogg :)

2009-02-18 @ 09:32:07
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Kattis

Hej.:) såg att du fått till det:) du har fått till din blogg jätte bra må jag säga:) kram

2009-02-18 @ 16:33:12
URL: http://www.katties.se
Postat av: ` iѕαвeℓℓα мαℓмвσяg

Ja men självklart gumman! :)

Adda mig på msn om du har, lättare att förklara då! :)

2009-02-18 @ 17:01:57
URL: http://Http://szerafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0