Men jag tror väl...

Att ibland kan man bli tokig för mindre....vad är det med blogg.se under kvällarna!?
Har hela plattformen fått spunk!? Är det bara hos mig eller är det hos fler det j*vlas?...och har gjort i flera kvällar nu!

Jaja....Ja....annars så kommer det komma konstiga inlägg nu ett tag då jag försöker ordna till bloggen med alla länkar hit och dit...men i slutändan ska ni se att det kommer bli suveränt! =)

Ja...annars!? Var vi (Jag och Harry) ute på en riktig långpromenad. Sååå otroligt härligt väder ute och sällskapet var ju det bästa!
Min lilla guldklimp är ju grymt duktig. Går lös bredvid hela tiden och inte framför mig en enda gång! Sedan tittar den lilla sötnosen upp på mig och söker min ögonkontakt innan han viker av för att pinka!
Så Söt!



<< Bara måste ligga i knät! (men MÅSTE ju se också!) =)
<< Imorgon packar vi åter picknickbagen och drar upp på skogen för att hälsa på "morfar" som är ute i jobbarskogen och hugger!
Vi tar med oss lite smått och gott och kör en grillad lunch. Yeah!

Och självklart blir det kurragömma mellan träden för mig, Micke & Harry! =)
Vi håller tummarna för att vi inte väcker den björn som sover.
Björnen jag fick se på älg-pass i höstas borde ha vuxit på sig lite!





Nej....Nu är det filmtajm här i Håsjö 242!

Vi säger Tack och Hej & på Återseende!
Kramen

Kommentarer
Postat av: Marie

Samma förbannade skitproblem på forsgränd med.. Suck.

2009-02-18 @ 22:06:41
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0