Om Eleonore

Namn: Eleonore Sahlin
Född: 1986-06-22
Hemort: Den lilla härliga byn Håsjö i östra Jämtland
Bor just nu: I en mysig tvåa i Gullänget i Örnsköldsvik
Civilstatus: Sambo & förlovad med Micke♥ Och tillsammans har vi hundarna Harry & Mynta
Familj: Pappa, Mamma och 3 systrar
Jobb: Jobbar som instruktör i BodyPump & SpinCykling.
Kör: En Honda accord -05
Intressen: Idrott av alla dess slag. Mina Hundar. Fotografering.
Trivs: I fart och fläkt...men också i raggsockarna hemma i soffan gosandes med Micke och hundarna!

Själv är jag en riktig friluftsmänniska.
Att vara ute i naturen och strosa är för mig en naturlig del i min vardag.
Kameran är en trogen följeslagare då jag älskar att fånga "ögonblicket" på bild!
Går oftast inte många meter utan mina allra bästa vänner, Sheltiehundarna Harry & Mynta♥

Ser man mig med längdskidorna på fötterna eller ute i Orienterarskogen....Eller varför inte ute paddlandes i kajaken på sjön....så nog fasen ser man även "Njutarn Själv" (Harry)
Hoppas även att lilla `Myntis´ snart kommer hänga med!


Kort och Gott ... "Det enda man ångrar i livet är de chanser man inte tagit"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0