Utmanad

Jag blev utmanad av Carina

- Gå in där du har dina bilder
- Gå till sjätte mappen
- Välj den sjätte bilden
- Visa bilden på bloggen och skriv någonting om den
- Invitera sex nya att vara med på utmaningen
- Länka till dem och låt dom veta att dom är utmanade

Jag utmanar i min tur -
Viktoria
Linda
Hanna
Syster Therese
Theres
Rebecka




I min sjätte bildmapp och som sjätte bild hittade jag denna! =)
Min alldeles egna lill gosboll!
Här var Harry dryga 8 veckor gammal och precis hemkommen!
Är han inte söt så säg!

(Nu är det bara att hålla tummarna i ytterligare några veckor!)
Jag Längtar och Jag Hoppas!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej hej.



En liten fråga, du har ju alltid så himla fint på din blogg, skulle du ha möjlighet/tid/lust/ork att förbarma dig över min vid tillfälle? Kram Marie




2009-02-16 @ 22:03:43
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Paulin

Men gud vilken liten söting! <3

2009-02-16 @ 23:45:40
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0