Dags att visa att man fortfarande lever?!...

Det gör jag! Och just nu kunde det inte vara bättre! Här skriver jag från en mysig fjällstuga. Och när jag skriver fjällstuga så menar jag det! Stugan ligger i princip på gränsen till kalfjället :) För att svara på några frågor-vi är i Storlien. Idag har det varit skidor, skidor och åter...skidor! Dock bara på tvn...(Ett stort grattis till Johan Ohlsson btw) Här är det nämligen storm! Men härligt att höra/känna hur det viner i knutarna! Nu är det handboll och Hockeyn ljuder i öronen! VI HAR DET HÄRLIGT!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhå va härligt.. Hyr ni av någon ni känner eller är det uthyrning av stugor där? Låter underbart iaf =) Verkligen en välförtjänt semester för er :) Ha de super nu!

2009-01-24 @ 20:32:49
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0