Mera bilder..

Ja...tänkte komma med lite update i bilder igen...mina skrivarhänder är inte i sitt rätta jag ännu...men kamerna är dock med lite mera...hoppas ni har lust att kika in ändå...
Bloggar med bilder brukar ju vara uppskattat :)
Men jag ska skärpa till mig...men har mest inget vettigt att skriva om så därför håller jag tyst istället! ..


Vädret har ju bjudit på en sådan värme att man undrar vart vi håller hus egentligen... Men jag klagar inte! Dock är det lite väl varmt för mina två lurviga :(
Men vi försöker hålla oss i skuggan under den varmaste stunden på dagarna och vattenmelon går det massor!!

Men tidigare ikväll så skulle de stänga av strömmen...(kom tillbaka lite tidigare än beräknat)
Så vi tog en promenad (Jag, Älskling♥, lillasyster Linnea och hundarna!)ner till sjön och badade fötterna och tassarna (trodde jag) Nej då...HARRY...hör och häpna...han var den som hoppade i först...och inte långt efter kom LillFan!

Titta och Njut! Nu är det sommar!

Men...Nu säger jag GodNatt och tackar för idag!
Hoppas skrivartagen kommit tillbaka till imorgon . . .
(Med lite mera kommentarer så...kanske... ;)

Kramen på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket!

Härliga bilder, åhh jag vill också kunna vara ute och njuta av det fina vädret. Nä en annan sitter inne och steks i vad som förvandlas till ett växthus nu på sommaren (resebyrå med stoora skyltfönster) Ångest är rätta ordet för det. Men lucky me, fina vädret ska ju fortsätta i helgen då jag är ledig! :D

Kram kram!

2009-06-25 @ 08:57:58
URL: http://prikke.blogg.se/
Postat av: Marie

Vilka fina bilder! Ser härligt ut med hundarna när dom badar!! Hoppas ni kommer ha en lika fin dag idag i solen. Har nyss varit ute med hund och barn, och solen är REDAN jättevarm!



Kramar

2009-06-25 @ 08:58:43
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: filippa

hej, jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig med en sak? :)

jag har lagt in såna hära flikar i min header, men man kommer ju bara till min bloggsida, jag vill ju få nya sidor, du vet som du har?

vore taksam för svar : )

2009-06-28 @ 18:41:11
URL: http://filippajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0