Män som hatar Kvinnor

Ikväll var vi på Bio och såg den .. . . .. Tillslut!
Stieg Larsson´s Böckerna är ju bland de bättre jag någonsin läst och filmen höll även den ganska bra måttet!

Lite update kan vara på sin plats!
Harry var in till veterinären i tisdags - en extra insatt liten koll av hönsmamma Eleonore - Jag ville bara vara helt säker på att blödningarna som uppstod inte längre var någon fara och att såret läkt som det skulle.
Allt visade sig vara helt suveränt och Harry kom hem utan tratt runt huvudet!
FULL RULLE med andra ord - MEN SÅÅÅÅÅÅÅÅ SKOJ!
Jag Älskar min lilla Vilde♥
Och alla busen är ju ljusglimtarna i min vardag!
Måste tacka Er för fina comments!
Nu blir det en varm kopp grönt te och lite slötittande på tv.n
Imorgon blir en riktig tränar dag....förhoppningsvis ett kortare löp-pass och/eller en längre promenad med Harrymannen (inte kunnat varit ute och spökat som vi gjort förut innan kastreringen - men nu är vi snart igång igen!)
Och sedan är det ju jag som står som instruktör på både Spinc och BodyPumpen imorgonkväll.

♥ Hjärtat är nu en hel vecka gammal ♥
Man längtar ju så tills hon slår upp sina mörka djupbruna fina ögon!

Godnatten på Er

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men vilket liten sötnos! En till hund på g alltså? Va roligt! :D

Hoppas att allt är bra! Trevlig helg! kramar

2009-03-14 @ 18:19:12
URL: http://hannajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0