Mästarnas Mästare

Titeln togs hem av den person som var mest värd den!


Tyckte visserligen att Moström kämpade på bra och har gjort under hela programmets gång - men....Hon var inte min segertippade storfavorit...!
(Dock tyckte jag hela programmets sista minuter tappade i kraft....Tyckte nog gott att hela gänget kunnat fått blivit samlade för att se själva finalen - men bara vad jag själv tyckte kanske?!)
Men som sagt...
Mästarnas Mästare - Per Elofsson

Nu blir det lite slötittande på tv.n innan jag ska drämma ner huvudet mot kudden och sussa gott!
Imorgon ser vi fram emot fint väder då vi tänkt dra iväg på en liten dags utflykt!

Ger en liten sussa gott låt såhär på kvällskvisten!


God Natt på Er Alla!
KRAMAR♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0