Nu var det rubriken igen....

Kan tänkas att det ligger en förkylning och gror i kroppen på mig....känner mig riktigt seg och inte alls fit for fight so to speak! (haha....ja....engelska är inte min starka sida!) Men det bjuder jag på!

Har suttit hemma ett tag nu redan....fått av mig alla blöta kläder...svettats flera liter under mina två träningspass nu ikväll!
Måste få i mig lite vätska innan jag går åt!
Började med att ställa mig som intruktör på SpinC. Blev ett rätt hyfsat pass tycker jag väl, även om man kunnat ge mer...!
Sedan blev det en halvtimmas vila innan jag återigen ställde mig som intruktör på Pumpen....Snacka om utpumpad nu!

Sedan har värken i knät börja komma igen och det känns riktigt töligt!
Ibland håller inte benet helt enkelt =(
Då håller inte heller mitt humör och jag får bita ihop riktigt hårt för att inte skrika och svära rätt ut!

Jaja...nog om tråkigheter!
Passen är avklarade och detta har varit en bra träningsdag!

Löparskorna har nu nått hem och hoppas på ett löp-pass under morgondagen!
Blir nog bra...men som sagt - hoppas att knät håller!

Nej...ska försöka stapla mig in i duschen och sedan slå mig ner i soffan med en varm kopp grönt te och bara mysa!
Harry mötte mig med världens puss i dörren när jag kom hem och då känns allt så mycket bättre!
Ni förstår inte hur otroligt mycket jag längtar efter min lilla tjej!

Nej...som sagt - dags för duschen!

KRAMEN

Kommentarer
Postat av: Theres E

Är du redo nu då för nästa helg?? :)

Funderade på det.. du har inte lust och komma hit över helgen istället? Och vill du får du ju ta med Harry pojken.

Kramen

2009-03-13 @ 00:27:11
URL: http://lillasysteredstrom.bloggproffs.se
Postat av: minnelli

har hört att du är bra spinningcoach. när kör du??? jag vill me

2009-03-13 @ 07:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0