Onsdag

Idag vaknade jag upp till en Klarblåhimmel och en Sol som strålar! Dock känns det lite kallt!
Men temperaturen har droppats och det är helt underbart ute! En promenad står nu ganska högt upp på listan!
Jobbade några timmar på förmiddagen och kom lämpligt nog hem till mitt på dagen och för att slå mig ner i en snödriva och bara mysa! Just nu hettar det sådär härligt på kinderna och man kan nu urskilja en härligt kräftröd ton!
Harry har sprungit runt och lekt rövare med vantar, kameraväskor, leksaker...ja...you name it!
Vildare än tam med andra ord och precis som det ska vara!
Nya bilder på vårat lilla Hjärta♥ pryder bakgrunden på datorskärmen och vi L Ä N G T A R!

Jag fick ju min girlweekend i helgen som var...och inte mer än rätt då att Sambo får åka iväg på lite skoj i helgen som blir! (Surt bara att han ska tillbringa den i fjällen....!)
Just nu känns en stuga på en liten fjälltopp HELT UNDERBART!
Varm choklad, en apelsin, några goda mackor, en varm pläd, en bra bok & en helgalen hund!

Nej...promenaden ska bli av...och det medans solen fortfarande skiner!

Kramen på Er
(eftersom blogg.se kajka ihop riktigt för mig tidigare...så visar tiden på inlägget fel...skrivet vid 17 snåret)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0