tisdagkväll...

Och här sitter man...men faktiskt så är gratängen i ugnen! Tummen upp!
Jag kan inte förstå att det alltid blir så sena middagar!? . . .
Annars - Ja...Idag har det verkligen jävlats precis hela dagen! Jag har tappat saker hit och dit...ramlat, halkat, slagit illa knät så nu är det ett stort fult blåmärke som pryder min lilla annars inte heller så fina knäskål...Dom har ju som varit med om ett och annat =)

För det första..... Viktoria....helt sjukt men vill du höra något....Du kan gissa redan nu vad jag ska säga!
På fredag åker jag bort och blir borta över helgen! =(
HELT SJUKT HELT SJUKT!
Är detta någon typ av förbannelse eller vad!?

Nej...nu dags för finalen i Mästarnas Mästare!

Bjuder på två godingar . . .
 
Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0