Ibland undrar man...

Vad man egentligen gjort i sitt tidigare liv eftersom att ibland har verkligen ALLT en tendens att bara jävlas...
Ser jag dum ut eller!? Jag har faktiskt både ett och annat innanför pannbenet! Leds som bara den!
Varför ens försöka undrar man då!

Ja...och inte nog med det....så åkte min lilla gulletuss på urinvägsinfektion igår...har säkert legat och pyrt någon dag...så natten inatt gav inte speciellt mycket sömn! Men vi Flickor förflyttades till ett annat rum för att `karlarna´ i huset skulle kunna få sova...hmm...
Jaja...sovit ett litet tag, sedan upp för att FÖRSÖKA pinka....slumrat om...upp igen...småkisspölar har det varit lite här och var. Min stackars lilla tjej!
Som en vän sa, om man ändå kunde förklara för dem vad som är fel...
Nu får man istället se de där ledsna ögonen....höra det ynka pipet och se hur de inte förstår alls vad som händer!

Ringde jourhavande veterinärer i STRÖMSHOLM....då det var HELT omöjligt att nå några på närmre håll....PISS åt Norrland där!
Iaf, tyckte den jourhavande veterinären i andra änden att vi skulle kunna vara lugna under natten eftersom ingen blod helelr syntes i urinen och hon ätit och druckit precis som vanligt! Och lekhumöret har och är inget större fel på!
Lite tröttare bara eftersom hon inte fått sova hela natten pga hon känt sig kissnödig hela tiden!
Men....precis varit hos veterinären och där blev recept utskrivna och stränga order om att lilla Mynta absolut inte får sätta sig och lägga sig på marken...utan bara busa gå och stå...
Medicinen har vi redan fått i henne en av två delar idag och det gick förvånansvärt bra...bra med matglada hundar!
(Mina små fästingar...inte sant Viktoria!?) :)
Du ska se att snart är de deffade och vältränade som få!!!
...jaja...
Vid sånda här stunder än man glad att de inte tappar matlusten iaf utan fortsätter äta....ett STORT tecken på att det inte är någon större fara! Eller att det iaf går åt rätt håll!

Nej...nog om det...Harry och jag måste ta och svida om inför kvällens första Agility träning....uha....riktigt nervös! Laddat upp med snusdosan och lufttorkad skinka...! Greet!
Mer om det kommer senare!

Nu ska jag försätta mysa med mina små tussar!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Lina

Var med i min frågestund på bloggen (:

2009-05-25 @ 16:43:33
URL: http://liinaengstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Djurkliniken i Hudiksvall har alltid öppet lördagar och söndagar.

2009-05-25 @ 21:46:22
Postat av: camilla

hejhej !

det du har under din header "blogg" "om mig" "hundarna" osv.. jag undrar hur man gör för att dom ska fungera . när man t ex går in på min blogg så finns dom där under min header men när man klickar på dom så händer det ingenting (?) :o jag undrar alltså om du skulle kunna förklara för mig hur man typ lägger till inläggen eller vad det nu är man ska göra för att få inläggen att komma fram när man klickar på dom :p hoppas du fattade vad jag menade ;) tacksam för svar :D

2009-05-27 @ 17:06:15
URL: http://absolutcamillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0