Lite update...

Ja...sömnen lyser här hemma med sin frånvaro...att ha blivit med valp är inte det lättaste :)
Man har det man gör!
Kisspölar, bajskorvar...sönderbitna leksaker...och nu har till och med `monstret´ börjat på väggarna!
Nej...då är det dags för Eleonore har sätta ner foten... *skratt*
Är det möjligvis så att vi blivit med Bulldozer...!? Kate vad tror du!? :)
MEN.....om ni visste hur söt hon är!
Och storebror Harry är så grymt duktig! Ibland förstår jag inte hur han han kan hålla tålamodet uppe...
Hon biter och hänger i svansen på honom och tussar slits av både hit och dit!

Och ikväll ... ja, jag vet inte vad hon knaprat ... med något typ av uppåt-tjack måste det iallafall varit!

(Måste bara....vet ni....så fort man tar fram en godispåse....trycker hon ner rumpan i golvet och ser så sjukt söt ut....
Hon lär sig inte bara hyss utav storebror....HON LÄR SIG HUR MAN TIGGER FINT OCKSÅ!)
Min lilla brud det♥
Och sedan måste jag bara få skryta....kvällspromenaden med Harry var helt underbar....han var så duktig!
Mammas lillgrabb♥ måste ju få sin lilla `egentid´ också nu när lillpyret kommit till Håsjö.

Layouten har ändrats på bloggen också och för det, har jag Kate att tacka!
(Väntar med spänning på skivan så jag kan se om jag kan lära mig att sitta och trixa - fixa själv...)

Nej...nu väntar kudden....men ska avsluta med llite bilder.... Så Kram och GodNatt på Er

Kommentarer
Postat av: Paulin

Ooooh vad fin hon är!<3 :)



NJUT av den allra första tiden, de växer ju som ogräs de små rackarna...

2009-05-07 @ 09:27:02
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Sandra

Va fin hon är =) Och en sån duktig storebror harry är som håller på tålamodet :)



Ja headern blev skitsnygg =)



förresten, du som verkar händig i programmen osv. Hur har du copyright skydda dina kort?

Kram

2009-05-07 @ 14:34:01
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Theres E

hej vad snyggt du hava gjorta här då. visst min svenska duktig nu när man ska bliva lärare/inna :P

så söt så söt de vara.

krama från jag.

2009-05-08 @ 19:29:19
URL: http://lillasysteredstrom.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0