Ensamt..

Är det nu i vår nya lgh... Micke har åkt tillbaka till Jämtland igen....F*beeeeep*N vad jag längtar tills han slutat jobba nu!
..Men hundarna och jag stormstrivs i vår nya soffa...och i helgen har vi faktiskt hunnit med en hel del här i lgh!
Känns bra...nu saknas bara bordet med stolar till köket, den rätta madrassen till sängen...och att mina planer för hallen ska förverkligas!
Men...ett bra tag till Jul ännu :) Det hinns nog!

MEN....vad jag längtar efter Micke nu...det är helt sjukt!

Jag skulle kunna komma med lite bilder på `DÅ´ & `NU´ Men...jag vill vänta tills allt är som det ska!
Nej....nu ska jag stänga ner burken....fortsätta slötitta på Bridget Jones och förhoppningsvis somna i soffan! :)
Jag skulle egentligen ha färgat håret ikväll också...men vet inte om jag orkar! Jag har planer på att blir helt svart uppe på huvvet...Vad tros!?


Kramar på Er


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, vad roligt att få fixa och göra i ordning sådär! :) Fortsätter att vänta på "före/efter"-bilderna! :) Hoppas att allt är bra med er!? Peppe och Jaffa hälsar! :) Kramar

2009-11-23 @ 09:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0