Grodor...

Sitter nu här igen...ska försöka uppdatera så mkt jag kan ;) Imorgon kommer Micke hem. (känns fortfarande lite annorlunda att säga hem...men det är ju det...Och det känns bra!) 
Ska laga något smarrigt innan han beger sig iväg för att kika på hockeyn...avundsjuk - Ja...
Sedan är det ju det faktum att de alltid vinner när jag är med! Men men...jag kanske kan se matchen på tv.n om vår nya box hinner anlända!

Harry han har lagt sig tätt intill mig nu...och med huvudet på mitt lår och håller nog faktiskt på att somna så sött!
Mynta den tokan...hon springer runt med sin favoritleksak...en groda...(konstigt nog har en groda alltid varit Harrys favoritleksak också....mina hundar har en förkärlek till grodor - konstigt då grodor är deras Mattes största fiende!) i käften...morrandes och fram och tillbaka! Alltså Mynta nu...och inte jag...även om det hoppar många grodor ur min mun också med jämna mellanrum! ;)
Och själv blev jag sugen på glass...vilket inte brukar vara någon storfavorit i vanliga fall...men...så är fallet nu...men orkar verkligen inte göra någon större promenad för att ordna detta, så jag får nog så fint njuta av en kopp glögg istället :)

Men som sagt...Micke kommer hit imorgon...för att kika på hockeyn såklart....Sedan följer jag med honom hemåt Håsjö för att städa ut det sista ur vår boning där...och för att jobba tre dagar denna veckan. Sedan återkommer vi på fredag igen...för att få främmande i helgen...ska bli spännande att höra vad som tycks om lägenheten och allt ;)

Nej...dags att rycka grodan ur käften på lillgapet och ut på en kvällspromenad kanske!?
Glöggen får vänta..

Kramar på Er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0