Snabb update...

Sitter nu och är färdigpackad för ännu ett lass hemöver....fränt det känns att säga...lite annorlunda...men det känns bra! :)
Väntar bara in min andre hälft!
Vi har ju ännu inte tagit upp varken dator eller tv....(läs - Micke behöver det hemma för att klara sig!) Han jobbar nämligen på hemmaplan fortfarande!
Jobbigt det är att vara särbo...men mysigt också...man blir som så kär♥ när man ses! :)

(Bilder kommer så snart allt är klart!)
Vardagsrummet är iaf otroligt fint! :) Det ända som i nuläget är klart....förutom tv.n då ;)

Men som sagt...åker snart upp för att spendera hela långa helgen tillsammans i vår nya lgh! Sååå mysigt!
Och hundarna fann sig tillrätta med detsamma! Skönt är det att ha lättsamma hundar som anpassar sig snabbt!
Iaf...så åker tv.n med upp denna helg...väggfäste, tavlor, lampor....nu ska småfixet på plats!
Den otroligt fina och sköna soffan anlände i måndags! YEY!
Och på tisdag anländer vår nya madrass....till den FÖRSTORA sängen som vi köpte... Lite missar i beräkningen där...och lite dyrare...men...en säng används ju ;) *hahaha*
Packeten låg fel när vi var iväg för att köpa den nya sängstommen (då vi redan hade madrass...) Men när vi monterade ihop den så var den helt enkelt alldeles förstor för vår gamla madrass...Vi hade alltså packat med oss en säng på 180...istället för 160...
Men vad gör det nu....skönt med lite space!
Men som sagt....den enda som klagar är plånboken....

Nu hoppas vi ju på att få besök inom en snar framtid! :)
Nästa helg blir det iaf första adventsstök utan dess like! :) Då ska det bakas...och förhoppningsvis kommer allt vara klart! förhoppningsvis ÄVEN hallen! ;) *blinkblink*
Har redan varit och tjyvsmuttat på glöggen...kunde bara inte hålla mig....fastän jag sa att jag skulle hålla mig till nästa helg...men icke...Men då blir det alla sju sorter ist!

Ja...lite info om vad som hänt och vad som komma skall!
Ska se om jag lyckas packa in en av datorerna i en redan fullpackad bil... Då kanske jag lyckas med lite updatering även i helgen och till veckan...

(Annars blir det inte förän nästa onsdag...då jag kommer hemåt Håsjö igen...för att jobba 3 dagar...
Fönstren ska ordnas inför Julskyltningen!
Hoppas bara kvällarna stämmer med lite promenader med alla hundar då!!!!!??!!!!! Jag hör av Mig!)


Kramar


Kommentarer
Postat av: Victoria

.. Jag kan! Hör av dig, ja :D

2009-11-20 @ 20:17:29
URL: http://virred.blogg.se/
Postat av: Theres E

hejsan svejsan.. låter ju bra allt det där... sen tror jag nog att jag tackar ja till din inbjudan :) jag tror det kommer vara riktigt skönt att komma bort ett tag :)

Kram

2009-11-21 @ 13:18:35
URL: http://lillasysteredstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0