I gotta feeling...

Att natten....dagen kommer bli en bra dag! :)
Ska alldeles strax ställa mig för att laga till någon typ av frukost/lunch...och sedan blir det ut i vintern!!!
Mitt braaaaa humör kommer samtidigt som med snön! :)
Me like snow!

Detta skulle behöva göras..
Städa
Packa (Flytten närmar sig med stormsteg!)
Handla
Kameran ska ut i friska luften
Jag ska ut och springa (ikväll)
Träna hundarna
Säcka & köra in flis

Så...därför ska jag ta och sätta igång!
Kramen på Er


Black Eyed Peas - I Gotta Feeling


Kommentarer
Postat av: Theres (lillasyster)

tack för de fina orden...super tack...:S

men tyvärr kan jag inte bara skriva ner det jag känner och glömma vad som varit... och han och allt som varit kommer aldrig vara något "jävla gammalt skit"..just nu förstår nog inte du mig alls...ingen verkar göra det..

2009-10-14 @ 19:49:08
URL: http://lillasysteredstrom.blogg.se/
Postat av: Theres E

tack för de fina orden...super tack :S

men jag kan inte bara skriva ner det som varit och glömma...och han och det som varit kommer aldrig att vara något "jävla gammalt skit"...just nu förstår du nog inte mig..ingen annan heller verkar göra det.. jag vet att du vill mig väl, men att börja prata om andra personer från t.ex övik nu är inte det bästa jag behöver..utan jag behöver tid...

2009-10-14 @ 19:53:07
Postat av: Theres E

oj nu blev det dubbelt...sorry :)

2009-10-14 @ 19:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0