Nu är det klart!

Från och med den 15:e november så bor vi i Örnsköldsvik! Kontraktet skrevs idag och vi är nu två lyckliga skitar! :)
Vi tänkte ta den från 1:a nov redan...men det finns faktiskt lite att göra innan så....vi tycker det räcker med att ta den från mitten av månaden!
Lite trix och fix är det som ska göras innan vi känner att lägenheten är det vi längtat efter! Men OM ni visste vad roligt det ska bli att börja möblera, tapetsera ;) ... Måla!
Me love it!
OCH det roliga är att Micke kanske inte kommer upp förän 1dec...så han slipper allt trix och fix och kommer hem till en helt färdig, klar & fräsch lägenhet! ;)
Tummen upp för honom - han är inte dum inte!

Min älskade mamma har hittat ett helt underbart matbord på en auktion...och detta ska då målas svart tillsammans med stolarna! (då vårt stora matsalsbord inte kommer få plats...utan det låter vi stanna kvar här hemma i jämtland tills vi har plats för det!)
Ny soffa ska införskaffas...en skinn...och enligt micke en STOR soffa! :)
Sedan har vi ju hittat det helt perfekta soffbordet!
Säng tillsammans med sängbord kommer köpas påvägen till Örnsköldsvik i första lasset!
ÅHHHHHH....så underbart! ;)
Jag kan inte ens beskriva vilken lycka det är att äntligen vara påväg!!

Ja...jag kan ju säga att ni ska hålla utkik i bloggen med `före´ & `efter´bilder....(sådär runt första december eller så! haha

Känner bara att jag inte hinner med allt...eller jag prioriterar tiden och då hamnar inte datorn högst upp på listan hela tiden tyvärr...
Nej...dags att återgå till städandet och tvättandet!
Snart dags att börja packa kartonger också ;) Yeay

Kramen på Er


Lady Gaga - Poker Face
Ja...jag vet...men inte lyssnat på den på ett tag...och den är grym & den gör mig ännu mera sprallig!


Kommentarer
Postat av: Theres E

Men gud vad kul att höra!!! :) är så glad för eran skull...

men då är det bara att höra av dig när du ville ha hjälp...har ju redan lovat dig sist vi sågs :) och ett löfte är ju ett löfte..

KRAM och grattis :)

2009-09-29 @ 19:34:20
URL: http://lillasysteredstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0