Jaha... Då är vi imorgon påväg in i vecka ...

img_1348 (MMS)

Jaha... Då är vi imorgon påväg in i vecka 27 (26+0) Jag vet inte riktigt hur jag känner mig... Jag har så in i helvete ont när jag går... Detta är inte okej... Vem FAN är det som kört upp en kniv mellan mina ben och vridit om?!? Som tur är så är jag snart påväg hem till älsklingen! Vill inget hellre än hem och bara mysa!! Nja... Nu har ni sett magen... Själv ser jag ju inte hur den växer... Så själv tycker jag den bara ser löjlig ut... Den växer liksom mer framåt och put istället för efter hela magen... Ser lite skoj ut! Alla i början var stensäkra på att en tjej skulle kika ut... NU tror var och varannan att det är en liten pojke! Ska bli spännande att se slutresultatet! Nej... Nu blir'e till att vila fötterna... Alldeles för mkt stå och gå har det varit :-( Kram på Er


Kommentarer
Postat av: Victoria

Livstecken, de gillar jag :) Och jag kan med säkerhet tala om att det inte är jag som kört upp kniven. Lät inte skönt :S Tur du får komma hem till Micke och bli ompysslad, se till att stressa ner och ta hand om kroppen, annars kommer jag och tvingar dig till det :) KRAM!!

2010-08-26 @ 22:57:37
URL: http://fluffar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0