efter mkt om och men...


Så är äntligen någon bild på plats...det har vart väldigt torftigt med dem på slutet! Ska ordna ett bättre gäng till helgen...inte mina bästa bilder...MEN på mina bästa :)
Nu blir det bädden...jag tror att jag håller på att bli förkyld och mår riktigt riktigt illa...vet inte riktigt vad det är med mig... ätit för många semlor mån?!
Eller beror det på lättmjölken :)

Kram och Godnatt på er.
Jag återkommer senare i veckan...förhoppningsvis piggare och starkare än nu...



Jag vill tända ett ljus..
Sov Gott Frida
Sänder en varm tank till alla dina nära och kära i denna svåra stund.


Kommentarer
Postat av: Totte

Grattis Mynta på 1-års dagen!



Från Totte :)

2010-03-04 @ 14:49:56
URL: http://sheltietotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0