Livet är så otroligt orättvist!!

Jobbat och stökat på idag...vandrat i sträng kyla....biter så gött i kinderna! :)
Precis ätit en smarrig middag och med let´s dance i bakgrunden så var det en riktigt mysig kväll fram till detta nu...
Har just nu läst en hemsk hemsk HEMSK sak....Jag tänker svära...
Livet är Så jävla orättvist! Hur kan en så ung människa med hela livet framför sig få ett sådant besked!?
Jag sitter nu och bölar här framför datorn samtidigt som jag försöker läsa och skriva mellan tårarna..
Och självklart när man sitter här så kan man inte undgå att tänka på om det gällde en själv...vad skulle man ta sig till...Jag tror inte jag skulle vara så stark att jag skulle klara något sådant...Men man är såklart starkare än vad man tror!
Men hjärtat stryps vid tanken! Jag beundrar denna person som är så stark och så glad ändå!
Uscha.....Alla mina tankar ligger nu just hos denna människa - och alla dess nära och kära!

Nej...jag blir bara ännu argare och ledsnare om jag ska sitta kvar här...

Vi hörs och vi ses!

Sköt om Er och Era Nära och Kära!


Kommentarer
Postat av: Theres E

hej. vad är det då som har hänt då?

2010-01-30 @ 10:37:46
URL: http://lillasysteredstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0