Dagen har blivit bättre..

Och jag känner mig genast på mycket bättre humör... Jag och hundarna har varit ute på en härlig promenad runt en fin sjö...(där vi vill köpa hus...kom vi fram till igår när vi gick rundan och Micke var med!) Vi var ute i dryga 1,5timma. Härligt!! Och vädret är ljuvligt! Det blåser lite lätt vilket gör promenaderna behagliga i solskenet! Sedan har jag själv hunnit med lite lätt styrketräning, känns också toppen, mera av detta imorgon!! ;-) Och nu...jag nu sitter jag här i bikini ute på balkongen och flaschar... Och med datorn i knät sitter jag nu och F Ö R S Ö K E R få lite färg på min nu blekvita hy! Uhhha...

Annars...ja...vad brukar man göra till sommaren om inte beställa hem lite snygga stuff...
Klickat hem lite kläder! Alltid lika roligt!
och
från Mandeldesign.se och detta ramlade ju så lämpligt ned i min brevlåda just idag :-)


Sedan så beställde jag och syster hem lite på H&M också...så klart.. blev lite bikinis och..
En enkel sommarklänning Och självklart en `mamma´tunika till senare sommarkvällar :-) När magen börjat ta form!


Hmm...det var väl det de...nu ska jag dumpa datorn och fortsätta med det viktiga - att försöka steka fläsket! :-)
Vi hörs och Vi ses!
Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0