Måndag..

Och dagen började med ett rent helvete... Jag är så förbannad nu att jag kokar... Jag hatar verkligen folk som ska sätta en på plats enbart för att de VET att de kan! Jag är såå irriterad... Och leds! ...ja... Nu ska jag försöka släppa det och tänka på något roligt istället... Strax ska Harry, jag och Mynta ut på långpromenad! Vädret är helt okej för att ut och promenera lite :-) Och sedan måste jag ju berätta att tack vare K så komma vi snart kunna lägga in lite bilder i bloggen igen.. Jag hittar ju som sagt inte igen min skiva för att lägga in photoshop i nya datorn... Men K fixar allt :-) Nej... Som sagt, ska andas ut och mysa lite mera i soffan innan vi sticker ut och bränner fläsk! KRAM på Er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0