Ska bli bättre på detta...

Med att blogga....och nu menar jag det!
Det är ju verkligen pinsamt vad dålig man blivit...Och jag har egentligen inget att skylla på egetligen...mer än att jag helt enkelt inte haft lust! Det har varit en rejäl bloggtorka tyvärr!

Idag är en grym dag! Jag fick vakna i min egen takt... sedan iväg och jobba några timmar, och nu sitter jag här på balkongen med datorn i knät och bloggar - OCH SOLAR!!
Hundarna vill gärna vara med...Och Mynta har försökt mer än en gång att hoppa upp i knät och lagt sig...men de blir alldeles för varmt för lilla hjärtat!
Harry har förstått att det är BAKOM mig man ska ligga...där är det skugga ;)

Ja...förra inlägget blev ett kort MEN innehållsrikt...tråkigt bara att det inte är några som lämnar spår efter sig :-(
Det är som roligare att skriva när folk visar intresse för vad man skriver!
Menmen....Det struntar jag i nu!

L var iaf trevlig och svarade :-) (Ja, konstigt nog så behövde vi ta oss iväg för att det skulle bli något...konstigt det där! ;) Men jag lovar dig att nu när sommaren börja komma...DÅ saknar man Håsjöbyn och allt vad den har att erbjuda!

Ja...vad gäller den kommande magen...Här bredvid så får ni följa spektaklet :-)
Här hemma är vi väldigt lyckliga och glada över denna trevliga nyhet!
Det komma bli ett spännande litet äventyr! :-)
Just nu är längtan efter ett större boende enorm! Inte bara vad gäller att vi väntar barn... Utan också fr Harry och Myntas skull...nu när sommaren är här...tänk att få ha en gård igen...där de kunde springa ut och in genom dörren hur de ville...ej behöva tänka på vad koppel heter för fem öre.
Och nu när det börjar bli dags för att plantera blommor....ÅHHHH vad jag skulle vilja större....en gård...en rabatt...
Ja..Vem vet...en vinst på en trisslott kanske dyker upp en dag!

Nej...nu börjar datorn få ett smärre värmeslag här ute på balkongen så kanske dags att låta den svalka av sig lite..

Jag har lite disk att ta hand om och sedan är det dags att ordna för kvällens midddag.

Men tills vidare...KRAM på Er

(Ingen som behagar ge sig på min layout här på bloggen!? Har ju fortfarande inget photoshop att sitta och leka i....och därför ingen som helst lúst heller att ens tänka på det!)

Kommentarer
Postat av: Marie o Chila o co

Grattis Grattis!! Så roligt med tillökning!

Här ska vi ha ny flatvalp om en vecka så det ska bli kul det också!

2010-06-02 @ 18:46:16
Postat av: Jessica

Grattis! :)

Kul med bebis :)



Om du vill kan jag fixa till din blogg :) Har inte så mycket annat för mig när jag sitter vid datorn ändå ;)

2010-06-04 @ 13:01:12
URL: http://mammajessica.webblogg.se/
Postat av: carina

Grattis Grattis gumman!! GUD vad kul =D

Visst är det en häftig känsla?? Å du ska känna sen, när du verkligen känner sparkarna...WOW säger jag bara..

Här känns det snart som om jag håller på att spricka..=)

Nä inte riktigt men magen är tung nu..har 8v kvar, men lilla Parvel kan komma när som helst känns det som..

Varma goa kramar till er båda =D

2010-06-06 @ 19:17:00
URL: http://cinahsspace.blogspot.comspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0