I väntan på middagen!

Japp!
Idag sitter jag och slappar och väntar in ett dukat bord!
Kan det bli bättre!? Sambon ville laga middag! yhiha säger jag och slår mig ner i soffan med datorn i knät!

Har nästan precis kommit hem från gymmet, där blev det både det enda och det andra...lite löpning till uppvärmning, som sedan avslutades med styrka på överkroppen!
Härligt mör är jag nu - And I like it!
Skulle gärna fått mig en redig massage - får väl blinka lite extra mot karln senare...se om han fattar vinken!

Annars...ja, det händer tyvärr inte speciellt mycket...jag jobbar och står i..det behövs...för alla oväntade och dyra saker som poppar upp likt popcorn i kastrullen.
Igår var lilla Eleonore på synundersökning! JAAA!, änteeeeeligen säg...men ack så dyrt kalaset blev till sist!
Det visade sig att det verkligen var dags för glasögon och kanske egentligen mer än bara framför datorn och tv.n.... Huvudvärken kom ju någonstans ifrån och...ja...jag tror vi hittat orsaken!
Hoppas att de dyker upp snart...men har tyvärr nog inte turen att få dem innan påsk!
Får kisa ett tag till :)

Idag har Myntis vart till veterinären igen...först blodprov på fastande mage...och sedan tillbaka igen efter två timmar och magen full med mat...och ännu ett blodprov.
Så NU HÅLLER VI ALLA TUMMAR, TÅR & TASSAR för att värdena visar bättre än sist!
Men som sagt...där försvann ju också en liten `nätt´ summa från kontot! Men billigare nu iaf än se andra gångerna!


I helgen har vi haft finfrämmande här i Ö-vik! Har varit otroligt roligt!
Och tack ännu en gång för en trevlig resa uppöver!

....Nej...vad mer ska man skriva!?
Tror det får räcka så för idag! Har fortfarande inte fått vårt bredband ikopplat...så bilder och annat får vänta ännu ett tag...
Dessutom så har jag fortfarande inte hittat igen Photoshop skivan...är ju som så mycket roligare att lägga in bilder om man fått jobba med dem lite innan!
....Så...ett tag till!

Vi säger Kram och Hej där...Så hörs och ses vi!


Måste bara få visa denna för Er där hemma...Såg den hos en kompis blogg och tyckte den var så skön!
`That´s life - And how sweet it is´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0