Rubrik!?

Sitter här hemma...datorn i knät, gäspandes...trött och sömning och hoppas på en enda jävla sovmorgon iaf!!
Varför kan jag inte sova längre än till 5.30 på mornarna längre!?
Vad händer!? Karln och hundarna sussar gott vidare...men jag då...är det meningen att jag ska måste ligga och rulla tummarna så tidigt!?

Har precis pratat med Vikkis - gudars vad jag saknar dig♥ och våra promenader!

Nej...vad ska jag skriva!? har inget vettigt att säga och kanske bäst att bara stänga igen datorn då!? Annars finns risken att det bara blir en massa knas.

Jag ska bjuda er på lite musik innan jag lägger mig...

 Sex...

 Kisses...

 and Rock´n´roll

Det är verkligen en salig blandning... Men det är väl gött ;) Lite lugnare blir det mot slutet..då det är dags att sussa!

 Brandie Carlile - The Story

 Crash Test Dummies - Superman

 Elton John - Your Song

 Takida - Give in to me

Ja... det får räcka där...kan ju inte bjuda på alla godbitar på en och samma gång!
Och för det andra så borde jag ta en dejt med kudden nu...om jag ska orka upp imorgon....men lär väl vakna runt 6 imorgon också... :(

Ja...Puss & Kram på Er så hörs vi!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag oxå!! Tycker du ska pallra dig hemöver, och jag bortöver! De är ju de där med tiden. Tur att de går mot sommar de känns som man hinner med mer då :) KRAM!!!!

2010-03-11 @ 14:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0