Step In

Kvällen är här igen...synd att de lediga dagarna ska gå sååå snabbt!
Idag har det inte hunnits med annat än träning, städning, tvättat och bus med hundarna! Iofs...så har vi ju faktiskt hunnit med en hel del...Men - Ingen vila med andra ord!
MEN...påtal om träning - Jag har fått jobb på Step In som instruktör!!! Yey!!
Jag är super glad och det känns riktigt bra!

Det var länge sedan jag stod på scenen nu, med headset och musiken på högsta volym...SÅ detta är efterlängtat!
Jag har fått eget corepass...och spinning lär det också bli, dock inget eget pumppass ännu, utan där blir det mer som springvikarie - än så länge -
Sedan kanske det blir en BodyCombat utbildning för mig i maj! Sååå superroligt!

Annars jobbar jag förvånandsvärt mycket på Telia för att bara jobba timmar!
Men jag är tacksam för alla timmar man kan få!
Och det går bättre och bättre - alla konstiga saker börja falla på plats! Känns ju faktiskt ganska skönt!

Längtar efter min tattoo-tid! Den första tatuering som ska få pryda min kropp är avtrycken av Harry & Myntas tassar tillsammans med en fin text!
MEN - har många fler idéer på andra konstverk också! Kommer väl sluta som en tavla tillslut ;)
Men som sagt - Den första..den ska vara utav de två som betyder mest för mig!

Nej hörrni...Jag sitter och väntar på karln♥ som är på innebandyträning - hoppas på lite filmmys innan jag intar kudden!
Jag har laddat hem Kenny Begins - MÅSTE bara få skratta av mig lite! Och den är klockren!!

(Till helgen hoppas vi på fint väder - då ska kameran dammas av, skidorna på och picknickbage packas!
Då blir det grilla korv och mysa i en snödriv! - I like it!)

Men...tills dess...
Puss & Kram på Er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0