Lite att göra just nu...

Har nästan precis klivit upp, varit ut på en snabbare morgonpromenad med hundarna! Precis pratat med veterinären, då Harry dragit på sig ögoninflamation under helgen och som nu smittat sig vidare till Mynta! Alltså komma dagen bjuda på ett veterinärbesök! Själv skulle jag också behöva uppsöka läkare då mitt huvud snart tar knäcken på mig! :-( Jag börjar faktiskt tro att problemet sitter i all elektronik... Kanske allergisk!?!? Hmm... Hu skulle inte det se ut ;-) Annars har jag drömt en hur sjuk dröm som helst inatt... Eller snarare mardrömsliknande! Något som är vanligt förekommande för mig just nu... Inatt var det iaf så att jag befann mig hemma i Håsjö! Och det började med hemsk storm... Som sedan blev till en STOR och hemsk tornado! ... Det flög husvagnar tillsammans med bilar i luften, hus lyfte från marken... Nej, nu låter det bara löjligt... Så vi slutar där! Man skulle varit med! Nej...nu ska jag fortsätta mysa med Harry och Mynta, äta mig någon frukost och vila en stund innan det bär av till veterinären! Bäst att ta tillvara på de lediga dagarna! Vem vet... Imorgon kanske det är dags för jobb igen... En heldag... Segt som fan! Speciellt när man önskar man gjorde något nyttigt istället! Så... Nu tänka positivt!!! Yey!! Kram och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0