Fan.... Nu är jag sjuk också... Mitt uppi ...

img_0142 (MMS)

Fan.... Nu är jag sjuk också... Mitt uppi allt! Ont i halsen och kallsvettas och en hemsk huvudvärk! Den 1/11 närmar sig med stormsteg... Och vi kan inte göra så hemskt mycket innan nyckeln till den andra lägenheten dykt upp!  Ska sätta mig på golvet och packa någon låda idag kanske...  Usch... Förut såg jag ljuset, möjligheterna... Nu... Ser jag problemen... All tid allt kommer ta...  Och jag då... Hur mkt kan jag ens göra?! Fy fan vad synd om alla andra som får ta skiten...  Jag, min höggravida kossa & min trogne följeslagare 'kniven i muttan' (som numer är med mig 24/7) Vi bara gnäller!!!  Fy oss... Sedan saknar jag mitt 'långa' hår också... Naglarna växer som ogräs... Men håret har stannat av...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ja här rullar det på, hade tenta för ett tag sen och på fredag är det dax igen. Shit allså, var tredje vecka kommer det va tentaskrivning. Kommer inte alls va trött på julafton ; ) Men det är superintressant så för tusan!

Själv då? Hur är det med mage och boende och dig och hundar?

Kram!

2010-10-11 @ 17:55:12
URL: http://kulanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0