Vad börjar på Egentligen på E!?..

Knyckte denna hos Vikkis och tänkte försöka mig på den.. Vi får se hur det går!
MEN, vad börjar egentligen på E!?

Jag heter: Eleonore
Jag vill: Evakuera från vår nuvarande lägenhet och flytta in i vår nya NU!
Jag har: Exemplariska hundar - enligt mitt eget tycke!
Jag är rädd för: Ekvationer i pressat läge... brukar inte alltid gå vägen...
Jag är inte: Elak
Jag sjunger/spelar: Extremt dåligt...tar igen det genom att prata istället!
Jag är: Expedit på Teliasonera-butiken inne i stan...
Jag dricker: En varm kopp te varje morgon & kväll
Jag äter: Ekologiskt odlade grönsaker
Jag älskar: Endorfinerna som min Sambo Micke framkallar hos mig! ;-)
Jag gillar inte: Enorma kryp..


Kopiera detta och svara på frågorna med ett ord som
börjar på första bokstaven i ditt namn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0