åt skogen gick de..

Men idag är jag på G igen... Har varit på resande fot i helgen och hade packat iordning datorn, MEN glömt den hemma på byrån i hallen, så allt vad bilder och uppdateringar hette gick i stöpet.

Men som sagt, är på G igen :-)
Morgonens långpromenad gick också åt helvete :-( btw... vagnen kajkade ihop och förstörde för en lång härlig och rapp promenad uppe på Skyttis.
Harry och Mynta kände sig nog lite snuvade på konfekten...förstår dem, men vi tar igen den längre svängen i eftermiddag när jag får lite hjälp att fixa ihop vagnen igen.

Har precis lagt skrutten....men ej diskat, ej dammsugit.... ibland hinner man helt enkelt inte det man tänkt..
Ska få i mig själv någon lunch, köra den vardagliga styrkan med endast kroppen som  redskap,
Mage (situps, planka..) Rygglyft, Armhävningar, utfall...

Veckans träning kommer se ut såhär..

Ändringar kan komma att ske, men inget ska dras bort :-)
Ska göra om det och öka på det vecka för vecka, Men min Rena och skära (älskade) styrka kommer komma lite i skymundan då jag vill försöka fokusera på konditionen... vi ökar vecka för vecka!
Och som sagt, till detta schema körs ju också den "vardagliga lätta styrkan"...

Nej, dags för min lunch!!

Kram å Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0