Svettig och fräsch!!

Efter ett tungt Bröst & Biceps-pass i gymmet så åkte jag förbi Willys för att handla lite.
Det känns inte lika vedertaget att springa in på affären i svettiga träningskläder, rufsig träningsfrilla och illaluktande skor, här i Övik som det gör hemma i obygden... Men det är bara att gilla läget!
Jag handlade ett pkt grädde, sparris, kronärtskocka, en barnmatsburk av desser sort och en Lindts chokladkaka 70%...
Medan jag packade ner mina varor i min påse så hamnade bara blicken på hon som packade ned sin mat bredvid mig, hon hade sönderblekt hår med en rejäl utväxt.
Lite mindre smickrande kläder för just hennes kroppsbyggnad kanske man kan tycka, jag skulle aldrig sätta på mig det och då är jag någon strl mindre....men det hörde inte till saken.
Där kan jag tycka att man ska ha på sig det man trivs i!!!
Men, hon hade iaf handlat 3olika marabou chokladkakor, av den större modellen, en 10-pack coca cola, 2chipspåsar, en med bearnaisesmak och en grillchips samt en hel del basvaror!
Men helt plötsligt kände jag mig sportig, mina kinder var rödblommiga, håret lite rufsigt uppsatt i en `träningstoffs´ och min svettlukt kändes snarare som en fräsch hint om vad som finns utanför tv-soffan...
Ibland - Nu när min träningsresa börjat - undrar man om man gör rätt som lever som man gör.
Men ibland räcker det faktiskt att hamna i rätt kö på Willys för att inse svaret! :-)
Jag kände mig pigg och glad!!

Nu väntar ett Tabata intervall-pass uppe på Skyttis :-) innan middagen ska intas och ikväll till någon bra film! Mysfredag kallas det! ;-)


Tycker föresten att det är lite klent med kommentarer...tråkigt då jag faktiskt bloggat mer nu än under alla mina långa månders uppehåll... I´m back!!! Like it! :-)

KRAM på Er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men visst ar det den basta kanslan som finns, nytranad, traffar man dessutom pa nagon som befinner sig i ett helt motsatt stadie sa kanner man sig bara annu fraschare och svettlukten blir som parfym! :)'

Kramkram

2011-06-18 @ 19:31:52
URL: http://prikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0