Sjuk..

Förkyld och frusen... Med en skallebang som skulle kunna klassas som tredje världskriget...
Ligger någorlunda sånär rätt till i min planering i pluggandet (just för tillfället iaf...)
Så tänkte faktiskt överge studierna åt en timmas sömn/läsa stund..
Frågan är vilken typ av bok som passar sig för just förkylning och huvudvärk...
Något ni läst?!

Har för ett tag sedan läst ut boken 'Fadersmord'
Mycket spännande, och absolut ett tips till Er som gillar lite spänning i böckerna!

Nej... Bort med telefonen och fram med täcket, kudden och en bra bok!


Kommentarer
Postat av: Bettan

Ensamma hjärtan o hemlösa hundar röstar jag på! :D

Jag läste den när jag va sjukskriven o den är underbar, man vill bara sträckläsa den. Man både gråter o skrattar till den :)

Kraam

2012-04-18 @ 11:08:27
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0