Blandad kompott

Ja, var ska jag börja?!
I helgen invigdes min fina jultröja :-) Underbart guldig! Har aldrig varit just för guld... Silver är mer min grej... Har inga röda guld smycken, förlovningsringen som pryder mitt finger och som gjort de senaste 7 åren - sanslöst!!! Undrar just när jag kommer få gå som brud....!
Äsch... Till saken, nu som mörkhårig så kändes guldtröjan helt rätt :-) hahahahaha, de var bara det!

Annars... Vi hade Firmaparty med jobbet i helgen! Så för att i princip ALDRIG varit ute på krogen, så har jag de senaste två veckorna slagit personligt rekord!! Krogen, två helger på rad! Dock spiknykter!! Känner man mig så vet man att jag kan ha skoj ändå, och att jag inte är någon höjdare vad gäller sprit, jag tycker helt enkelt det är jävligt äckligt, Hahaha...

Första helgen blev iaf ett spontanbesök med min bättre hälft! Då vi började dagen med spa och relax, middag, hockey - VINST - och som sagt, spontan utgång!

I helgen blev det med några riktiga pumor :) Trevliga arbetskamrater och mycket god mat!
Nu kan man jobba och göra rätt för sig såhär innan jul!

Igår fick julgranen komma in, idag ska skönheten kläs!
Bild på det får komma senare :-)

Nejmen va fan... Jag slänger in lite bilder, de är ändå det man tycker är roligast att kika på! ;-)

Blandat kompott som sagt...
(Och självklart har har veckorn bestått av en hel del träning!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0