Keso..

Dagens träningsdos... En jävulsk tuff promenad med fluffarna! Vilka grymma hundar jag har! Mitt Allt<3
Ja...vi har inte gått plogade vägar direkt... Utan pulsat i halvmetern med snö! Grymt bra alternativ träning :-) hahaha
Men sedan blev det ett riktigt tufft och framförallt tungt pumppass kvällen till ära!
Imorgon ska dagen få bjuda på ett skidpass! Jag hoppas kylan lyser med sin frånvaro nämligen och att jag kan köra på hela helgen!


Rubriken ja... Jo, Jag har tvålat in mig på keso nu... Kesellan kommer som tvåa :-) haha
Ruskigt smarrigt kvällsmål! Namnam!

Kram på Er


Kommentarer
Postat av: Carro

Keso?? Nä, jag föredrar Kesella. Kesella med hallon och kanel! Mmm mmm mmm :-)

2012-02-01 @ 22:50:41
URL: http://carax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0