På bussen...



Så varför inte skriva ett litet inlägg...
Vilken resa hem alltså... Den började kl 18.00 igår...då bilen började rulla hemåt, men i väldigt lungt tempo ;-)
Landade hemma hos min mamma kl 00.46 inatt för att vara exakt... och sedan var det bara att försöka komma i säng så snabbt det bara gick, löjligt trött!
För att idag fortsätta med en nätt liten bussresa på dryga 3timmar hem till Övik och min fina lilla familj! Det tråkiga är att jag och Micke bara byter av varandra...han åker ner mot Göteborg nästan direkt när jag kommer hem :-( Ses först på onsdag/torsdag... jobbigt!

Jaha,...ja, helgens tävling - Tjejvasan...
hmm, vad ska man säga... Mer än att jag kan inte vara annat än nöjd att jag gjorde det! :-)
Har åkt sammanlagt 7,2 mil nu i vinter... och då var det 2,2 förra helgen och 3 denna helgen :-D haha! Så kan det gå...Men det gick ju! Självklart skulle det vara roligt att åka ner och känna sig vältränad på skidorna, och känna sig hyfsat säker på sin sak när man ställer sig där på startlinjen.
Menmen, det kanske kommer ett år när jag hittar motivationen riktigt för att göra det! :-)
Men, i och med att tjejvasan är gjord så är alltså klassiskern igång ;-) Jag ska göra tjejklassiskern iår och kommer ju faktiskt kunna göra allt under ett och samma år! Härligt!
Men...nu ser jag bara fram emot att komma hem och börja min byggperiod! OM NI VISSTE HUR OTROLIGT MYCKET JAG LÄNGTAT!!! :-) Det kommer bli hårt, men fan så skoj!!
Älskar de!
Tjejvasan ja, tog mig runt på en tid på 2.05...och med tanke på min träningsmängd på skidorna så är loppet godkänt, men inte så mkt mer...men som sagt! Jag är nöjd efter ett fullgjort lopp! :-)

Någon få bild...

Hela tjejgänget! Alla med fullbordade lopp och grymma tider! :-)



På läktaren för att se målgångar :-)



Och nu som sagt...fortsatt plugg ;-)



Kramen på Er!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men grymt bra jobbat bruden ! :D Bra tid!!

Faaaast du är ju en sån där skidåkare i grunden så de sitter väl i kroppen på dig såklart ;p

2012-02-28 @ 00:00:21
URL: http://www.nillaresar.myshowroom.se
Postat av: Cissi

Så jäkla bra gjort, nu sporrar vi varandra till att klara av den där tjejklassikern :):):) vätternrundan nästa!

2012-02-28 @ 07:43:47
URL: http://vadharvigettossinpa.wordpress.com
Postat av: Paulin

Fina bilder! Blir imponerad av ditt driv.....skulle behöva lite jag också ;)

2012-02-28 @ 22:09:41
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0