Bra start på dagen

Ursäkta... Uppehållet blev längre än väntat! Ursäkta, dumt av mig då statistiken sköt i höjden där ett tag!
Ja, nu är jag tillbaka!
Julen bjöd på mkt gott... Men nu är den över.. Och satsningen har åter igen börjat!
Igår började jag mina 4veckors diet! Trodde det skulle gå tungt, men det känns förvånansvärt lätt! Och istället för att tänka på allt jag inte får äta så fokuserar jag på allt GOTT jag FÅR äta!
Kvällsmålet igår (smoothie) var en höjdare utan dess like :-) mer sådant!
Tips på olika smaker mottages gärna!
Men det är ju bara ens egen fantasi som sätter stop! :-)

Idag blev det en frukost bestående utav naturell fil, toppad med pumpakärnor, solrosfrön, kokos och blåbär! Till det kaffe med lite lättmjölk och kanel och ett stort glas vatten!
Laddad för dagens utmaningar!
Träning... Och lite nya ljuskällor till lägenheten! :-) jooooobigt ;-)
Jo... Ska förhoppningsvis hämta ut bilen från verkstaden också... Punga ut med en självrisk på 3000:- ... :-(
Mindre skoj!!
Sedan ska en ny liten dator införskaffas, för mina studier! :-) yihoo! Det går bra! Jag är supertaggad!!
Jo... Igår kunde jag nämligen börja titulera mig själv som student! SUPERKUL! :-)

Nej... Det var väl allt! KRAM på Er så hörs vi vidare snart :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0