Träning, träning :-)

07.00 imorse klev jag utanför dörren här hemma och tog mig en RASK promenad ner mot gymmet! Frisk och härlig luft andades jag in och det kändes tipptopp! Mer sådant... Morgon PW!!
Annars gick det fint på gymmet, stärsk... Nja... Tappat formen lite känner jag... Fokus ligger nu mer på konditionen... Tjejvasan som står bakom hörnet och lurar... SEDAN ska det börja BYGGAS för att sedan köra en deffperiod innebär sommaren, hej magmuskler och trimmad az till sommaren ;-)

Men... Nu blir det frukost, snabbt ombyte och ut i skidspåret ... Toppen väder ute... Kan inte bli bättre än så!!
Bättre sätt att rensa skallen på innan man ska sätta sig med böckerna finns nog inte :-)

Nej... Frukost var det :-)
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0