Plugga plugga plugga!

Jag längtar tills på fredag och jag kan lägga den kursen bakom mig... Ja nästan iaf...! Slutprovet är kvar!
Men snart är även projektarbete färdigt och jag kan andas ut!
Nackdelen - med att plugga på heltid med barn hemma... Jag har ett få antal timmar på mig under dagen då sonen sover att göra det jag ska...
FÖRDELARNA - jag får (MÅSTE) ta de är välbehövliga pauserna för att ut i solen och busa för Zeke vill inte sitta still och plugga ;-)

Summerar med några bilder och lovar att uppdatera mera till helgen!!
BARA jag skickat in detta arbetet så får jag pusta ut ;-)
'Miljöns påverkan av Älgens populationsdynamik' fasligt fina ord och ett bra arbete-jag börjar bli nöjd!

Föresten!!! Min Älskade Harry har fyllt 6 år!! Det ska uppmärksammas! Och det gjorde vi med tårta och paket :-)
Älskade fina kille!!
Självklart fick även Mynta tårta!

Och Zeke har käkat sin första pizza!!! Det var verkligen en syn för gudarna! Och OM han gillade det :-) avgör själva ;-)

Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0