Helg!

Hmm... Så härligt!
Veckans inlämning (kursens sista) är klirrad! Jag blev mäkta stolt över mitt arbete! Så jag hoppas på tipptopp betyg :-)
Bakar bröd gör jag också!! Lite gott och nyttigt att stoppa i käften när hungern sätter till! ;-)
Strax ska snabeldraken sättas i arbete, pappa med familj kommer senare ikväll och det ser jag grymt mycket fram emot! Allt mysigt när mamma eller pappa kommer och hälsar på!
Just för tillfället sitter jag och glassar ute på balkongen i strålande solsken! Gött för själ och solbrännan! ;-) Eller...!?

Känner att jag piggnat på mig sedan igår! Tur är väl det! :-)

Sjukligt sugen på att göra en hårförlängning också... Kom ni ihåg sist... Blev ju ganska bra!
Tänk då att göra en nu!!! Åh!
Skulle göra min sommar! :-)
Med en kick az frisyr så kanske ingen lägger märke till celluliterna på röven?! ;-) hehe

Vad tycker ni?! Hittade den gamla bilden! Hjälp mig bestämma!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack snälla, va go du är!

Hoppas allt är bra med dig och familjen.

Som jag säkert sagt förut, jag är himla dålig på att läsa andras bloggar.. Skärpning!

Stor kram!

2012-06-04 @ 20:51:42
URL: http://lottalepisto.blogg.se/
Postat av: Bettan

Balkongen vart ju tok bra :)

Jag tycker att du ska köra på extensions om de är de du vill :) Jag skulle lätt ha gjort de med din längd på håret, själv får jag vänta då jag sparar ut från kort hår till långt... Vilket idiotisk idé jag fick... jaja de blir väl längre nån gång.



Jag har funderat, du har ju gjort den här fitnessfighten, tycker de att den va bra?

Jag måste komma igång med träning och bra mat men jag har så svårt för att komma igång, jag tränar mitt knä varje dag men de är inte samma sak, de är endast benmuskler..

Kram

2012-06-05 @ 13:28:46
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0